BLOGGEN

HER FINDER DU KOMMENTARER, INDLÆG, BEGIVENHEDER OG SENESTE NYT FRA PROJEKT UDENFOR

Bogholder med stærke økonomiske kompetencer

Ansøgningsfrist: snarest muligt – vi indkalder løbende til samtaler. Send ansøgning, CV og eventuelle udtalelser i én samlet pdf til job@udenfor.dk

 

Vil du arbejde med økonomi og administration i en meningsfuld hverdag i en virkelysten NGO, der hjælper mennesker i hjemløshed?

Er du talstærk og trives du med en bred rolle inden for økonomi og administration, hvor opgaverne er mange og varierede, og kan du sikre, at tallene stemmer og vores hus fungerer? Så kunne du være vores nye kollega!

I Projekt Udenfor kombinerer vi opsøgende gadeplansarbejde med formidling af viden om hjemløshed. Vi er en lille ngo med 13 gode kollegaer, og vi går op i at være en professionel, behagelig og uhøjtidelig arbejdsplads. Vi har kontor på Nørrebro, hvor du vil indgå i samarbejder med dine kollegaer på tværs af organisationen, og hvor vi prioriterer at møde hinanden til frokost eller en kop kaffe.

Vi søger en kollega med bred erfaring inden for økonomi og administration til et alsidigt job i vores sekretariat. Dine arbejdsopgaver vil først og fremmest omhandle økonomi, regnskab, løn og administrative opgaver, men du kommer også til at understøtte direktørens arbejde, ligesom du også er kontaktperson og håndterer eksterne aftaler. Du skal være villig til at byde ind på de mange forskellige opgaver, der lander på dit bord, også dem, der ikke var planlagt.

Til hverdag vil du indgå i sekretariatet, hvor vi er 6 ansatte med forskellig faglig baggrund som dækker områderne HR/Personale, Økonomi, Viden, Kommunikation, Projekter og Fundraising, samt en bred vifte af administrative opgaver. Sekretariatet har en særlig rolle i forhold til at understøtte ledelsen og organisationen, og vores kollegaer kommer ofte forbi for at få hjælp og sparring.

Dine opgaver vil bla. være:

  • Bogføring og økonomistyring: Daglig bogføring, betalinger, bank og afstemninger
  • Budgettering og regnskab: Årshjul, budgetter, økonomirapporteringer, årsregnskab i samarbejde med revisor.
  • Fondsstyring og afrapportering: Projektbudgetter og afrapporteringer til myndigheder og fonde, sikre overholdelse af målplaner og vores forpligtelser, adm. af donationer
  • Løn: Sikre udbetaling af korrekt løn
  • Adm. opgaver: Aftaler som bla. tlf, forsikring, rengøring, lejekontrakt – kontaktperson til de nævnte. Adm. opgaver for HR ansvarlig
  • Øvrige kontoropgaver: Organisering af ugentligt husmøde, frugtordning, indkøb af kontorartikler mm.. Ansvar for at kontoret er funktionelt og ser præsentabelt ud.
  • Understøtter direktøren: Rejsebestilling, forberedelse af møder, lokaler og forplejning.
  • Diverse ad hoc-opgaver

OM DIG
Du kan dokumentere relevant økonomisk uddannelse samt adskillige års erfaringer fra en lignende stilling, hvor du ud over økonomi også beskæftigede dig med mange andre administrative opgaver. Love og regler på regnskabsområdet er opdaterede og ligger på rygraden. Du har et godt overblik og er i stand til at opfange, hvor du kan understøtte sekretariatets- og den ledelsesmæssige opgaveløsning.

Hertil ser vi gerne, at du:

  • Har erfaring med eksempelvis E-conomic, ZExpense, Danløn, Sharepoint og Office pakken (Excel).
  • Har bred erfaring med forskellige administrative opgaver
  • Er serviceminded og kan lide at være det
  • Er struktureret, omhyggelig og vægter højt kvalitetsniveau
  • Evner at arbejde selvstændigt og er samtidig en rigtig god team-player
  • Har en positiv attitude, er imødekommende samt bidrager til et godt arbejdsmiljø

DET TILBYDER VI

  • En fleksibel stilling med frihed under ansvar og mulighed for selv at tilrettelægge din dag
  • En varieret hverdag i et lille, uformelt team med god energi
  • En stilling, hvor du kan få mulighed for at byde bredt ind med dine mange kompetencer
  • Et arbejde med mening, da du vil understøtte vores arbejde for mennesker i hjemløshed

ANSÆTTELSESFORHOLD
Stillingen er en fastansættelse på 20-30 timer som tilpasses og fastsættes afhængig af din profil

Løn forhandles efter kvalifikationer.

VIL DU VIDE MERE?
Du kan læse mere om Projekt Udenfors arbejde og målgruppe på www.udenfor.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du på hverdage ringe mellem kl. 9-17 til direktør Bo Heide-Jochimsen på telefon 61 20 73 05.

ANSØGNING
Projekt Udenfor ønsker at afspejle det mangfoldige danske samfund. Vi opfordrer derfor alle uanset alder, etnicitet, fødested, køn, seksuel orientering eller handicap til at søge stillingen

Ansøgningsfrist: snarest muligt – vi indkalder løbende til samtaler.

Send ansøgning, CV og eventuelle udtalelser i én samlet pdf til job@udenfor.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Personoplysninger
Du kan læse om vores behandling af persondata i afsnittet ’Jobansøgere’ i vores persondatapolitik